«Наша Парафія»

Парафія святого Архистратига Михаїла, Київ, Пирогів

 
НОТИ

LilyPond

Це просто перелік нагадувань, шпаргалка, для приватного користування)

Кінець твору:
\bar "|."
Пропуски у вокальному тексті:
Замість { _ } завжди краще писати { \skip 1 }, наприклад:
\repeat "unfold" 14 { \skip 1 }
Затакти:
\partial 4 — це для затакту «одна четвертна», аналогічно для якого завгодно (наприклад, \partial 8. — три шістнадцятих тощо)
Репризи:
\repeat "volta" 3 {
    bes4 bes bes2 \choirRepeat bes4 #7 c2 a
} \alternative {
  {
    c2 bes a4 a g2( a4 g) f1
  }
  {
    c'2 bes a4 a g1( a2 g) f1\fermata
  }
}
Тріолі (не тільки трі-):
Це буде «три 16-их як дві»: \tuplet 3/2 { b16([ cis b]) }
Закоментовані фрагменти:
Цей фрагмент «не враховується», це блоковий коментар:

%{
  a4 b c d
  b2 a
%}
Паралельні голоси:
Ми пишемо \voiceThree для другого сопрано чи другого тенора; \voiceFour — для другого альту чи другого басу:

<<
  { bes2( a4) }
  \new Voice { \voiceThree e2. }
>>
Повторювані ноти у партіях без розміру
Напишемо на прикладі ось цієї потрійної ектенії.

Слова пишемо так (як завжди, власне):

Гос -- "поди, помилуй, Господи, помилуй, Госпо" -- ди, по -- ми -- луй.

А відповідні їм ноти пишемо так (партія альта):

\choirRepeat g4 #15 f g2( f) e1

Тобто, ми тут пишемо команду \shoirRepeat з двома параметрами — будемо повторювати четвертну ноту «соль» 15 разів, тому: \choirRepeat g4 #15.

Чому 15? — бо ми рахуємо всі склади у фрагменті Гос -- "поди, помилуй, Господи, помилуй, Госпо" -- ди, — іще раз дивіться ноти для цього фрагмента.

Після цього у нотах буде «як завжди», проте midi гратиме кожен склад.


Пошук

Допомога ЗСУ

Сторінки

Останні відгуки

Канали RSS


Українська Церковна Архітектура














Нагору