Дерев’яні (Д)Муровані (М)Усі
Наддніпрянська школа Сіверсько-чернігівська школа Слобожансько-полтавська школа Східноподільська школа Поліська школа Волинська школа Галицька школа Західноподільська школа Бойківська школа Гуцульська школа Лемківська школа Буковинська школа Марамороська школа Берестейська школа Український класицизм (Д) Український історизм (Д) Український модерн (Д) Давньоруські церкви Українське Відродження Українське бароко Український класицизм (М) Український історизм (М) Український модерн (М)
Львівська область, Дрогобицький район, м. Борислав (передмістя Мразниця), вул. Степана Бандери, 91

Храм Успіння Пресвятої Богородиці на Мразниці
1928 – 1929 рр.
Архітектори: Сергій Тимошенко, Олександр Пежанський . Художник: Петро Холодний

В дуеті двох архітекторів головну скрипку зіграв Тимошенко. Галичанин Олександр Пежанський лише дещо модернізував первісний проект Сергія Прокоповича. Тож не дивно, що мразницький храм загальними обрисами неабияк нагадує тимошенківські церкви у Львові та Ясининичах. (далі…)

Львівська область, м. Львів, вул. Варшавська, 38 (Клепарів)

Каплиця-ківорій Пресвятої Богородиці при Андріївській церкви
1926 – 1932 рр.
Архітектор Сергій Тимошенко

Виділити капличку в окрему СУМівську одиницю нас спонукає великий пієтет перед її автором – Сергієм Тимошенком.(далі…)

Львівська область, м. Львів, вул. Варшавська, 38 (Клепарів)

Андріївська церква
1926 – 1932 рр.
Архітектор Сергій Тимошенко Художник Антон Манастирський

Справи у Андріївської церкви рухалися неквапом. Замислили її будівництво ще у 1910-му, та через політичні буревії вона постала до служби аж за чверть століття: освятили святиню щойно у 1936 році. Та, очевидно, така затримка пішла і їй, і усім шанувальникам УАМу на користь.(далі…)

Львівська область, м. Львів, вул. Варшавська, 38 (Клепарів)

Дзвіниця Андріївської церкви
1926 – 1932 рр.
Архітектор: Сергій Тимошенко

Дзвіничку Андріївської церкви у Клепарові ми з легким серцем назвемо водночас і найелегантнішим, і найхарактернішим творінням Сергія Тимошенка. Адже при її спорудженні наш улюблений творець УАМу застосував свої найулюбленіші «ноу-хау» — нахил і «перетікання» площин та кольорові цегляні орнаменти. І досягнув чудового результату! (далі…)