На жаль, ми спіткали церкву вже спаплюженою євроремонтом . Відтак риси українського модерну, притаманні цій малознаній пам’ятці, виявилися суттєво прихованими. Але навіть без послуг старих фото їх таки можна розпізнати. Мовимо про оригінальний залом центральної дільниці, баню чудернацької форми і вертикально-стрічкові спарені вікна. Дзвіниця при церкві також має деякі прикмети стилю: той самий несподівано-додатковий залом верху і вцілілий старий хрест. Останній свідчить про приналежність мощаницького ансамблю до УАМу, мабуть, найпереконливіше з усіх інших названих ознак.
На разі нічого певного про архітектора однієї з найцікавіших церков Острожчини ми сказати не можемо — корифеї обійшли її повним мовчанням. Тож чекаємо на коментарі знавців дерев’яної архітектури Рівненщини.