Ось що написав про розписи Всіхсвятської церкви дослідник творчості Івана Їжакевича Дмитро Назаренко:
«1905 року Іван Сидорович очолив Києво-Печерську живописну майстерню (хоч і ненадовго, лише на рік). Впродовж першого десятиріччя ХХ ст. ним самим, або ж за його ескізами та під безпосереднім керівництвом були виконані розписи Всіхсвятської, Трапезної та Троїцької церков Лаври. Саме тоді починали свій шлях у мистецтві відомі згодом художники — Охрім Судомора, Федір Коновалюк та інші. Особливою довершеністю характеризується розпис храму Всіх Святих. Завдяки тонкому розумінню І. С. Їжакевичем особливостей інтер’єру, застосуванню в оздобленні елементів стилю модерн, було створено унікальний розпис. Причому лише силами учнів іконописної школи за 6 місяців!… Орнаменти в народному стилі вражають багатством колориту та вишуканістю візерунків. Для Лаврської школи це був останній злет, остання спроба відродження мистецької слави…».
Безперечно, лаврські розписи Їжакевича зазнали впливу Врубеля зокрема і міріскусників взагалі. Та цей факт анітрохи не виводить їх за межі українського модерну — надто вони самобутні і національно вмотивовані. Саме із лаврських церков і почався шлях Їжакевича до своїх найкращих здобутків. Переконайтеся самі.