
Маленький шедевр УАМу, суттєво пошкоджений в роки Другої світової, відбудовувати не стали. Ось що пише про це архітектор-дослідник Денис Вітченко:
«Стіни залишилися, верхи перебудовані. Від первісного рішення залишилося тільки обличкування цоколя (а також прорізи бічних вікон і членування фасаду — А.В.). За даними Віктора Чепелика, саме за проект цієї будівлі вже досвідчений архітектор-самоук у 1924 р. на архітектурному факультеті Харківського художнього технікуму (згодом інституту) нарешті отримав диплом архітектора».
Втім, Троценку, очевидно, належав тільки первісний проект вокзалу, створений у 1914 році. А остаточний проект, за даними архітектора-художника і мистецтвознавця Георгія Лєбєдєва, виконаний цивільним інженером Іваном Мірошниченком (чомусь у джерелах його прізвище пишуть через «и» — «Мирошниченко») і зодчим Борисом Кащенком.